Frederic Boulanger bol vymenovaný za Chief Marketing & Digital Officer AXA CZ & SK

Frederic Boulanger je s účinnosťou od januára 2019 vymenovaný za Chief Marketing & Digital Offices (CMDO) skupiny AXA pre Českú republiku a Slovensko (AXA CZ & SK). Do novej role sa presúva z pozície Chief P&C Officer skupiny AXA CZ & SK, ktorú vykonával od roku 2014. Bude zodpovedný za marketing, dáta, digitalizáciu a inovácie skupiny AXA na českom a slovenskom trhu.

,,Teší ma, že Frederic je súčasťou nášho manažérskeho tímu. Neustále nás nabíja svojou neutíchajúcou energiou a strategickou víziou, ako naplno využívať príležitosti prichádzajúce v dnešnom rýchlo sa meniacom svete. V novej pozícii môže stavať na osemnásťročných skúsenostiach v rámci skupiny AXA a významne prispieť k posilneniu našej pozície na trhu,“ komentuje menovanie Robert Gauci, Chief Executive Officer skupiny AXA CZ & SK.

Frederic Boulanger pochádza z Francúzska. Po získaní doktorátu z matematiky a štatistiky na univerzite MINES ParisTech pokračoval vo svojom vzdelávaní na Centre d´Études Actuarielles Paris so špecializáciou na poistnú matematiku. Pracovné skúsenosti začal zbierať od roku 1990 v parížskej pobočke poisťovne AGF. Tu zastával rôzne expertné a manažérske pozície. Ďalšou zastávkou v jeho kariére bola poisťovňa Allianz France. V roku 2000 nastúpil do skupiny AXA, kde pôsobí na rôznych manažérskych pozíciách dodnes.

,,Teším sa na nové zameranie a zodpovednosť. Budem môcť nadviazať na svoju predchádzajúcu prácu a ešte viac sa sústrediť na proklientský prístup. Na to, aby sme sa pre našich klientov stali skutočným partnerom a pomáhali im žiť lepší život. Vďaka inováciám, dátam a tiež prevencii, ktorá je jednou z nosných tém nášho komunikačného mixu,“ uzatvára Frederic Boulanger.



Stiahnuť originál tlačovej správy v PDF

Vitajte v AXA | 02 2929 2929 | facebook-(3).png