Preventívne zatvorenie pobočiek skupiny AXA v Českej republike a na Slovensku, klienti môžu komunikovať online

V súvislosti s krízovými opatreniami prijatými vládami Českej republiky a Slovenskej republiky uzavrie skupina AXA Česká republika a Slovensko z preventívnych dôvodov až do odvolania svoje pobočky na území Českej republiky a Slovenska, aby v tejto vypätej situácii svojou mierou prispela k potrebe obmedzenia medziľudského kontaktu.

Klienti skupiny AXA Česká republika a Slovensko môžu naďalej riešiť väčšinu úkonov tykajúcich sa zmlúv ONLINE, a to odkiaľkoľvek. Stačí k tomu inteligentný telefón, tablet alebo počítač a pripojenie k internetu. Využiť môžu tieto online nástroje:

  1. Osobný účet Moja AXA
    Úhrada platby? Zmena kontaktných údajov na zmluve? Výpis investícií alebo kópia zmluvy? V aplikácii Moja AXA nájdu klienti všetky dôležité informácie a dokumenty k svojim zmluvám. Stačí sa prihlásiť na https://moja.axa.sk
  2. Hlásenie poistných udalostí
    Klienti môžu poistné udalosti hlásiť online. Urýchlia tým ich spracovanie a získajú prehľad o priebehu ich vyšetrovania. Stačí sa prihlásiť na https://www.axa.sk/skody-a-poistne-udalosti
  3. E-podateľňa
    Klienti môžu posielať potrebné dokumenty online. Stačí ich naskenovať, alebo napríklad odfotiť mobilným telefónom, a jednoducho nahrať do aplikácie E-Podateľňa. Dokumenty sú v AXA v priebehu pár sekúnd a ihneď môže začať ich spracovanie. Dokumenty možno nahrávať tu - https://online.axa.sk/epodatelna

V prípade potreby môžu klienti AXA kontaktovať svojho finančného poradcu emailom alebo telefonicky, respektíve AXA linku na čísle +421 2 2929 2929 alebo emailom na info@axa.sk.

< Späť na prehľad oznámenia
Vitajte v AXA | 02 2929 2929 | facebook-(3).png

AXA Health Keeper 

  • appStore.png
  • googlePlay.png

AXA VO SVETE  

  • AXA.com