Úprava prevádzkových hodín AXA linky

V súvislosti s krízovými opatreniami prijatými vládami Českej republiky a Slovenskej republiky upraví skupina AXA Česká republika a Slovensko s účinnosťou od 19. marca 2020 prevádzkovú dobu zákazníckej AXA linky, ktorá budú k dispozícií od pondelka do piatku v čase od 8:30 do 17:00. Prioritou je aj naďalej poskytovať maximálny rozsah služieb. Klienti môžu väčšinu úkonov týkajúcich sa zmlúv riešiť ONLINE, a to odkiaľkoľvek. Stačí k tomu inteligentný telefón, tablet alebo počítač s pripojením k internetu. Využiť môžu tieto online nástroje:

  • Osobný účet Moja AXA
    Úhrada platby? Zmena kontaktných údajov na zmluve? Výpis investícií alebo kópia zmluvy? V aplikácií Moja AXA klienti nájdu všetky dôležité informácie a dokumenty ku svojím zmluvám. Stačí sa prihlásiť na https://moja.axa.sk
  • Hlásenie poistných udalostí
    Klienti môžu hlásiť poistné udalosti online. Urýchlia tým ich spracovanie a získajú prehľad o priebehu a jeho šetrení. Stačí sa prihlásiť na https://www.axa.sk/skody-a-poistne-udalosti
  • E-podateľňa
    Klienti môžu posielať potrebné dokumenty online. Stačí ich naskenovať alebo nafotiť mobilným telefónom a jednoducho nahrať do aplikácie E-podateľňa. Dokumenty sú v AXA behom pár sekúnd a ihneď môže začať ich spracovanie. Dokumenty môžete nahrávať cez https://online.axa.sk/epodatelna
< Späť na prehľad oznámenia
Vitajte v AXA | 02 2929 2929 | facebook-(3).png

AXA Health Keeper 

  • appStore.png
  • googlePlay.png

AXA VO SVETE  

  • AXA.com