Prečo AXA?

  • Pobočky po celom Slovensku
  • Finančný plán na mieru
  • Jednoducho z domova

Dohodnite si stretnutie

Kliknutím na tlačítko "Kontaktujte ma" poskytujem súhlas spoločnostiam AXA životní pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu, AXA d.s.s., a.s., AXA d.d.s., a.s., AXA investiční společnost a.s., organizačná zložka Slovensko, AXA pojišťovna a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu a AXA Services, s.r.o. so spracovaním vyššie uvedených osobných údajov v zmysle zákona č. 122/20013 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“), za účelom poskytnutia informácií alebo finančnej alebo obchodnej služby jednotlivých Spoločností po dobu troch rokov. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. V prípade, ak majú Spoločnosti podľa zákona o ochrane osobných údajov oznamovaciu povinnosť voči dotknutej osobe, táto povinnosť môže byť splnená zverejnením oznamu na webovom sídle jednotlivých Spoločností. Moje práva ako dotknutej osoby v súvislosti so spracúvaním mojich osobných údajov stanovuje zákon o ochrane osobných údajov, je to však najmä právo na potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o dotknutej osobe spracúvané, právo na zoznam osobných údajov dotknutej osoby, ktoré sú predmetom spracúvania a právo na opravu alebo likvidáciu osobných údajov, ktoré sú nesprávne, neúplné alebo neaktuálne.

 
 

Poistná udalosť /Skody-a-poistne-udalosti/Oznamenie-skody/Poistenie-auta/Obsah/Poistna-udalost XX

Komplexné poistenie pre zodpovednú jazdu

Kladieme dôraz na rýchle a bezproblémové vybavenie všetkých poistných udalostí. Havarijné poistenie kryje škody spôsobené 3. osobám v súvislosti s prevádzkou vášho vozidla. Samozrejmosťou je nonstop asistencia pri ťažkostiach na cestách.

Postup pri hlásení poistnej udalosti

Zavolajte priamo z miesta vzniku škody našu AXA linku:
+421 2 2929 2929

Operátorovi, prosím, nahláste:

  • Číslo poistnej zmluvy alebo kontaktné údaje poistníka/poisteného
  • Poistný produkt, z ktorého škodu uplatňujete - v tomto prípade havarijné poistenie
  • Dôležité informácie o škodovej udalosti - kedy nastala, čo bolo poškodené a pod.

Operátor zaregistruje poistnú udalosť a odporučí vám ďalší postup.


Hlavné zásady pri nehode
  • Zabezpečte miesto nehody.
  • Chráňte seba aj ostatných pred nárazom ďalších áut.
  • Poskytnite prvú pomoc zraneným.
  • Privolajte odbornú pomoc.
Dopravná nehoda

1.
Ak sú na mieste zranení, volajte zdravotnícku záchrannú službu 155 alebo tiesňovú linku 112, prípadne hasičský záchranný zbor 150.

2.
Ak odhadovaná škoda presahuje 3 990 €, došlo k poškodeniu pozemnej komunikácie alebo došlo k poškodeniu majetku tretej osoby, ktorá nie je účastníkom nehody, privolajte políciu na čísle 158.

3.
Vytočte AXA linku +421 2 2929 2929. Pomôžeme vám s ďalším postupom. Zaistíme napríklad odtiahnutie vášho vozidla, likvidáciu škody, prehliadku poškodeného vozidla a pod.

4.
U nehôd menšieho rozsahu, ktoré vyriešite bez asistencie polície a poisťovne, nezabudnite udalosť fotograficky zdokumentovať a na mieste vyplniť európsky záznam o dopravnej nehode.

 

Stiahnite si formulár Záznam o dopravnej nehode.

Doklady potrebné pre likvidáciu škody
  • platný vodičský preukaz poisteného
    -platí len v prípade, že k nehode nebola privolaná polícia
  • veľký technický preukaz poisteného vozidla
  • originálne faktúry s rozpisom prác a materiálu + doklad o úhrade
  • ďalšie doklady na základe vyžiadania zo strany poisťovne v zmysle Poistných podmienok Auto