Prečo AXA?

  • Pobočky po celom Slovensku
  • Finančný plán na mieru
  • Jednoducho z domova

Dohodnite si stretnutie

Udeľujem súhlas spoločnostiam finančnej skupiny AXA na Slovensku so spracúvaním osobných údajov v rozsahu: meno a priezvisko, dátum narodenia, e-mail, telefónne číslo, korešpondenčná adresa, adresa trvalého pobytu, socio-demografické dáta, transakčné a geolokačné údaje s cieľom:

- ponúkať produkty týchto spoločností,
- zasielať obchodné oznámenia (elektronickou formou ponuky produktov a služieb),
- automatizovaného spracúvania osobných údajov kvôli prispôsobeniu obchodnej ponuky Vašim individuálnym potrebám,
- poskytnúť osobné údaje v rovnakom rozsahu obchodnému partnerovi AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.,
- prieskumu trhu a spokojnosti s využívanými produktmi a službami,

pričom takýto súhlas udeľujem na obdobie trvania zmluvného vzťahu s ktoroukoľvek z vymenovaných spoločností a následne aj na obdobie 5 rokov po skončení takéhoto zmluvného vzťahu. Ak sa nestanem klientom žiadnej zo spoločností AXA, udeľujem súhlas na obdobie 5 rokov od tohto udelenia.

Ďalej by sme Vás chceli informovať, že poskytnutý súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať, buď telefonicky na AXA linke +421 2 2929 2929, e-mailom na info@axa.sk, alebo písomne na adrese AXA, Kolárska 6, 811 06 Bratislava.

Zároveň potvrdzujete, že ste sa oboznámili s textom Informačného memoranda. Jeho znenie nájdete na webovej stránke AXA, na www.axa.sk/osobne-udaje/.

 
 

Poistná udalosť /Skody-a-poistne-udalosti/Oznamenie-skody/Poistenie-auta/Obsah/Poistna-udalost XX

Komplexné poistenie pre zodpovednú jazdu

Kladieme dôraz na rýchle a bezproblémové vybavenie všetkých poistných udalostí. Havarijné poistenie kryje škody na vašom vozidle.

Postup pri hlásení poistnej udalosti

Zavolajte priamo z miesta vzniku škody našu AXA linku:
+421 2 2929 2929

Operátorovi, prosím, nahláste:

  • Číslo poistnej zmluvy alebo kontaktné údaje poistníka/poisteného
  • Poistný produkt, z ktorého škodu uplatňujete - v tomto prípade havarijné poistenie
  • Dôležité informácie o škodovej udalosti - kedy nastala, čo bolo poškodené a pod.

Operátor zaregistruje poistnú udalosť a odporučí vám ďalší postup.


Hlavné zásady pri nehode
  • Zabezpečte miesto nehody.
  • Chráňte seba aj ostatných pred nárazom ďalších áut.
  • Poskytnite prvú pomoc zraneným.
  • Privolajte odbornú pomoc.
Dopravná nehoda

1.
Ak sú na mieste zranení, volajte zdravotnícku záchrannú službu 155 alebo tiesňovú linku 112, prípadne hasičský záchranný zbor 150.

2.
Ak odhadovaná škoda presahuje 3 990 €, došlo k poškodeniu pozemnej komunikácie alebo došlo k poškodeniu majetku tretej osoby, ktorá nie je účastníkom nehody, privolajte políciu na čísle 158.

3.
Vytočte AXA linku +421 2 2929 2929. Pomôžeme vám s ďalším postupom. Zaistíme napríklad odtiahnutie vášho vozidla, likvidáciu škody, prehliadku poškodeného vozidla a pod.

4.
U nehôd menšieho rozsahu, ktoré vyriešite bez asistencie polície a poisťovne, nezabudnite udalosť fotograficky zdokumentovať a na mieste vyplniť európsky záznam o dopravnej nehode.

 

Stiahnite si formulár Záznam o dopravnej nehode.

Doklady potrebné pre likvidáciu škody
  • platný vodičský preukaz poisteného
    -platí len v prípade, že k nehode nebola privolaná polícia
  • veľký technický preukaz poisteného vozidla
  • originálne faktúry s rozpisom prác a materiálu + doklad o úhrade
  • ďalšie doklady na základe vyžiadania zo strany poisťovne v zmysle Poistných podmienok Auto